INTREBARI SI RASPUNSURI
Intrebari frecvente care te pot ajuta in procesul de comanda, plata si retur.
Comenzi
Comenzile se plaseaza exclusiv pe saltele-romanesti.ro. Adaugi produsele dorite in cos, accesezi cosul din coltul din dreapta sus, iar apoi finalizezi comanda urmand pasii. In caz ca intampini dificultati in procesul de comanda, ne poti contacta telefonic sau prin SMS la 0754 802 130 de Luni pana Vineri in intervalul orar 09.00 – 17.00 sau prin e-mail contact@saltele-romanesti.ro.
Daca stii exact ce produs doresti, il poti cauta direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse din meniul afisat.
Dupa plasarea comezii online, clientul va primi un email de cofirmare a comenzii plasate pe site-ul nostru. Dupa, comanda ta va fi procesata. Dupa verificarea comenzii vei fi anuntat telefonic sau prin e-mail ca produsele comandate sunt disponibile pentru livrare. In caz ca produsul nu este disponibil vei fii informat de catre echipa saltele-romanesti.ro referitor la statusul si detaliile privind produsul comandat.
Transportul este gratuit pentru toate comenzile care depasesc valoarea de 900 lei.
Daca adresa de livrare se afla intr-o zona greu accesibila, vei fi contactat de catre curier pentru a stabili locul de ridicare a coletului sau dupa caz pentru a oferi indicatii suplimentare curierului.
Avand in vedere faptul ca firmele de curierat folosesc un singur agent de curierat pentru fiecare masina de livrare, este posibil sa fie nevoie de ajutorul tau pentru manevrarea produselor voluminoase.
Da. Poti plasa comenzi cu plata la livrare, in limita a 2000 lei.
Nu iti face griji! Vom identifica coletul impreuna cu partenerii nostri de curierat. In cazul in care comanda ta a fost livrata incomplet, ne poti comunica printr-un e-mail la adresa contact@saltele-romanesti.ro numarul comenzii si AWB-ul de livrare, iar noi vom efectua verificarile necesare.
Este important ca dupa primirea coletului sa il verifici si sa ne informezi in termen de 24h cu privire la orice neconformitate, pentru a putea solutiona problema impreuna. In cazul in care continutul coletului este deteriorat in urma transportului si nu ai semnat inca de primire, ai posibilitatea de a semna un proces verbal de constatare, cu agentul livrator, si refuza intregul continut, iar procesul verbal il poti transmite pe adresa de e-mail:contact@saltele-romanesti.ro. In cazul in care decizi sa pastrezi coletul deteriorat, te rugam sa ne transmiti o poza a continutului si a procesului veribal in termen de maximum 24h.
VA RECOMANDAM sa nu rupeti ambalajul original ci sa il desfaceti cu grija. In cazul in care nu sunteti multumit de produs, puteti sa folositi acelasi ambalaj plus alte materiale de ambalat (carton, folie cu bule, folie stretch si banda autoadeziva) pentru a returna produsul in cea mai buna forma.
VA RECOMANDAM sa verificati toate produsele si sa decideti daca acestea vi se potrivesc.
In cazul in care coletul primit de la curier prezinta urme de lovire, va rugam sa-l fotografiati si sa intocmiti impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului. Dupa completarea procesului verbal si fotografiat va rugam sa refuzati coletul.
Termenul de livrare: 2 – 3 ZILE LUCRATOARE pentru toate produsele din stoc si 3 – 4 SAPTAMANI pentru produsele efectuate la comanda.
Pentru a modifica comanda plasata, ne poti trimite un mail la adresa contact@saltele-romanesti.ro specificand numarul de comanda sau luati legatura cu un reprezentant la numarul de telefon 0754802130.